Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Мирослава Редько розповіла про професію бухгалтера
Мирослава Редько розповіла про професію бухгалтера

Щоб працювати на цій посаді, треба дуже любити свою професію – головна бухгалтерка Шацької лікарні

15:00 02.08.2020
3496

Професія бухгалтера давня та одна із найбільш поширених. Бухгалтери ведуть облік доходів та витрат, стежать за рухом фінансів підприємства, нараховують заробітну плату та утримують податки з працівників тощо.

Їх робота вимагає обізнаностів багатьох сферах знань: правознавстві, економіці, менеджменті, комп’ютерних програмах, діловому мовленні. У певній мірі від кваліфікованої підготовки цього спеціаліста залежить успішна діяльність будь-якого підприємства, – пише газета «Шацький край».

Детальніше про свою професію розповіла Мирослава Редько, головна бухгалтерка КНП «Шацька районна лікарня Шацької районної ради».

Аби наперед домовитися про інтерв’ю, зателефонувала в суботу. Мирослава Дмитрівна замислено переключилася зі своїх думок на нашу розмову і пояснила: «Працюю над піврічним звітом». І таке явище у бухгалтерській практиці є звичним.

Донька бухгалтерки Шацького РТП, відмінно навчаючись у Шацькій восьмирічній, а згодом середній школах, спершу не планувала йти маминим шляхом та мріяла стати вчителькою. Глибокі знання з усіх предметів дозволяли обрати будь-яку професію. Але через певні життєві обставини Мирослава здобула освіту товарознавця та більш як двадцять років пропрацювала бухгалтеркою у відділі культури Шацької райдержадміністрації.

Спочатку було складно, тому неодноразово доводилося заручатися підтримкою досвідчених працівників району. Так, з вдячністю згадує Любов Адамівну Кубай, яка тоді працювала у фінвідділі йдопомагала молодій спеціалістці у вирішенні багатьох складних моментів ведення бухгалтерської справи. А два роки тому керівництво району, яке було впевнене в професіоналізмі Мирослави Редько, запропонувало їй зайняти посаду головної бухгалтерки районного медичного закладу. А це – у декілька разів більший за об’ємом і відповідальністю відрізок роботи нового напрямку, що вимагав більш детального ведення звітності. Та спеціалістку не злякав великий масштаб роботи, а навпаки, зацікавив.

«Пам’ятаю, як при зведенні першого балансу на новій роботі виникла «семикопійкова» нестача. Зранку до вечора рахувала і ніяк не вдавалося її знайти. Здавалося, з радістю б заклала своїми грішми цю мізерну суму, але ж документація вимагала наочного підтвердження правильного числа. Врешті-решт мої переживання поборола втома, і я покинула все та міцно заснула. І сталося диво: саме у сні знайшлась моя згуба. Помилка виявилася механічною від випадково переставлених місцями цифр», – ділиться спогадами про певні робочі моменти пані Мирослава.

На сьогоднішній день Мирослава Дмитрівна очолює відділ бухгалтерської служби Шацької лікарні, і їй вдалося виправдати надану довіру та завоювати високий авторитет серед медичного персоналу. Також слід зазначити, що її успішній роботі сприяє не лише багаторічний досвід, а й комунікабельність у спілкуванні з людьми, дипломатичні здібності, пунктуальність та бажання розвиватись.

«Моя робота надзвичайно складна та виснажлива. Окрім місячних, квартальних, піврічних звітів, планувань, перерахунків та нарахувань, особливої уваги потребує укладання договорів про закупівлю медичного обладнання, медикаментів, продуктів харчування, господарських товарів, тощо. Вимоги до оформлення звітності час від часу змінюються, а це змушує постійно навчатися. І якщо раніше для нас проводили курси, семінари, вебінари, то останнім часом усі нововведення доводиться опрацьовувати самостійно. Також допомагає у роботі спілкування з колегами державних установ Шацька та медичних закладівінших районів області.

Наша керівниця Світлана Крецу повсякчас дбає про нове технічне забезпечення та різноплановий розвиток установи, а отже, спонукає потужно працювати наш відділ. Оскільки саме на головного бухгалтера покладена відповідальність за прийняття економічних рішень, то беручи участь у тендерних торгах на Prozorro, завжди ставлю за мету заощадити кошти. Останній раз вдалося зекономити більш як десять тисяч на закупівлі пробірок та понад п’ятдесят тисяч гривень на придбанні біохімічного аналізатора».

У період карантину, коли інші працювали дистанційно або брали відпустки, бухгалтерський відділ Шацької лікарні, навпаки, інтенсивно функціонував: проводив закупівлю апарату для штучної вентиляції легень, потрібних медикаментів, дезінфікуючих та захисних засобів тощо. Тобто представники закладу на чолі з керівництвом готувалися до того, аби належним чином приймати хворих на коронавірус.

Розповідаючи про усілякі складнощі та виснажливу роботу, пані Мирослава запевняє:

«Головне – доброзичливе та щире ставлення людей, з якими працюєш. Я впевнена, що можу розраховувати на підтримку членів свого колективу та їх добре слово на мою адресу, яке зазвичай чую лише від рідних. Загалом хотілося, аби, відзначаючи успішну роботу того чи іншого підприємства, не забували про важливу роль бухгалтерів. Їх внесок зазвичай залишається малопомітним. Адже в той час, коли бухгалтер успішно виконує свої обов’язки, він змушений залишати без уваги рідних та багато працювати в позаробочий час».

Поспілкувавшись з Мирославою Редько, я зрозуміла: щоб працювати бухгалтером, потрібно або ним народитися, або бути відданим своїй професії. Бо лише тоді людина може впоратися з таким великим обсягом роботи.

Людмила МАКСИМЧУК

Коментарі
21 вересня
Сьогодні
Вчора
19.09.2020
18.09.2020
17.09.2020
16.09.2020