Косметика – не розкіш, а маленька приємність у непростий воєнний час – підприємиця з Шацька
Залюблена в справу, якою займається, знавець косметики і володарка тисячі секретів з догляду за тілом, обличчям та волоссям… Її стихія – це сфера краси: витончена, вишукана, оповита шлейфом ароматів…
Її ідеал – люди, які люблять себе і дбають про свою зовнішність. Шачанку Юлію Оксентюк знають у рідному селищі і в сусідньому Любомлі як підприємицю, що реалізовує косметику багатьох брендів, на будь-який смак, гаманець і виключно таку, яку випробувала на собі і впевнено може говорити про її якість.
Психологиня за спеціальністю, вона свого часу зробила вибір не на користь здобутої професії, бо зрозуміла, що отримує задоволення зовсім від іншого. «Психологія мені цікава й зараз, але я завжди знала, що буду продавати косметику. Знала це задовго до вступу в університет. Знала це, коли вперше взяла каталог з косметикою до рук, довго розглядала його, терла ті пахнючі сторінки і говорила – у мене буде все з цього журналу. Жінка сказала – жінка зробила!» – написала нещодавно Юля у соцмережі.
Світ косметики почала відкривати для себе в шкільні роки. Як і будь-яка дівчинка хотіла мати в своїй косметичці помади, креми, туші, пудри, парфуми (вони – особлива любов!) – і побільше. А коли зрозуміла, що, скупляючи і перепродуючи їх, можна непогано заробити, відкрила власну справу. Сьогодні в її торговій точці на Шацькому ринку – величезний вибір косметики будь-яких брендів і для людей різного віку.
Реалізовує товар і на ринку в Любомлі. Юлія пропонує своїм клієнтам якісні і максимально доступні продукти, які підкреслюють їхні переваги, приховують недоліки і допомагають виглядати доглянуто, свіжо і молодо. Ціни – від 10 грн (тестери) – до 800 грн (парфуми). А ще вона формує на замовлення красиві подарункові косметичні набори, які мають попит у покупців.
Щоб бути впевненою в косметиці, в її якості та ефективності, пані Юлія багато про неї читає та випробовує на собі. Вона знає, як «працюють» її шампуні, як впродовж дня розкриваються аромати парфумів, що зволожує, що живить. Вона кожен свій день розпочинає і закінчує косметичними процедурами. Радить це робити всім жінкам.
– Догляд за зовнішністю – це постійна, щоденна справа. Не варто чекати миттєвих змін, покористувавшись засобами для обличчя чи тіла протягом тижня-двох. Дива не станеться. Результат буде лише тоді, коли клієнти безперервно піклуватимуться про здоров’я своєї шкіри. Скажімо, зараз важливо користуватися засобами від засмаги, бо надміру сонця негативно впливає як на організм в цілому, так і на стан обличчя зокрема: з’являються зморшки, пігментні плями… До речі, крем від засмаги рекомендую наносити на лице не лише влітку, а й взимку, коли сонце активне,– радить Юлія.
Клієнти моєї співрозмовниці живуть не лише в Шацьку і Любомлі, а й у багатьох інших куточках нашої України – з такими працює в Інтернеті: приймає замовлення і пересилає товар. Спочатку займалася продукцією виключно відомих косметичних компаній, а згодом почала експериментувати, замовляючи для продажу все, що користується попитом серед поціновувачів косметики. Сьогодні на полицях її торгової точки – розмаїття засобів від десятків виробників. На моє запитання, що купують найбільше, відповідає: «Різне, новий день – нові забаганки».
Роки діяльності принесли Юлії Оксентюк досвід, авторитет і… славу. Керівництво відомої косметичної фірми запросило її в Київ на фотосесію. В результаті світлини шачанки прикрасили обкладинку додатка до каталогу та сторінку тематичного календаря.
– Це був дуже приємний досвід! Після того, як журнал вийшов у світ, мене навіть почали впізнавати відпочивальники в Світязі! – усміхається пані Юля.
Окрема тема для неї – спілкування з клієнтами. До кожного має індивідуальний підхід. Цінує їх за дисциплінованість. Нових привчає до порядку, не дозволяє тестувати косметику, яку ще не придбали, псувати упаковки, адже продукція не повинна втратити товарного вигляду. Всі хочуть нове! Втім, більшість покупців – приємні люди, які дослухаються до порад Юлії, діляться з нею своїм досвідом, є серед них і такі, завдяки яким вона також пізнає і переймає щось нове. Пригадує, коли вперше почула від клієнтів про б’юті блендер та блиск-плампер, то не знала, про що йде мова! Познайомилася з багатьма вимушеними переселенцями, з деякими, котрі вже виїхали з Шацька, підтримує зв'язок по телефону.
Запитую, чи зменшилася кількість охочих придбати косметику під час війни…
– Спочатку було страшно. В перші дні війни я навіть не виходила на роботу. Потім звикла до тривог, до звуку сирени, ввійшовши в звичний робочий ритм. З'явилися нові клієнти, деякі виїхали за кордон. Військові з нашої громади, яких мобілізовували, купували в мене різні набори і косметичні засоби або ж просили знайти їм те, що звикли замовляти в інтернет- магазинах. І хоч косметика подорожчала на 5-10%, але люди приходять і купують те, що їм потрібно. Життя ж триває…
Попри те, що в країні війна, Юлія Оксентюк не втрачає оптимізму. Знайомі кличуть її за кордон, у безпечне місце, але вона відмовляє їм, аргументуючи: «В мене ж робота. Улюблена. І великий вибір товару, який орієнтований на потреби й смаки моїх клієнтів». Вона закликає людей постійно тішити себе засобами краси, адже це маленька приємність у непростий для кожного з нас час, яка спонукає частіше усміхатися, додає впевненості і допомагає долати стрес. А ще Юля мріє про перемогу України в війні та власний інтернет-магазин косметики. І не сумнівається, що всі її мрії здійсняться!