Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Серій Карпук: «Районна комісія спрямовуватиме діяльність підприємців у законне русло»

18:00 25.07.2016
857

У Шацькому районі створили тимчасову комісію з питань сплати збору податку з доходів фізичних осіб (ПДФО). Такий крок має сприяти збільшенню надходжень до районного бюджету за третій квартал 2016 року.

У цю комісію увійшли як депутати районної ради, так і представники деяких структур, - пише газета «Шацький край».

Тож які основні завдання новоствореної комісії та чи є вже результати від її роботи, -- розповідає голова районної ради Сергій Карпук.

-Найперше зазначу, що хоч і без особливої активності та ентузіазму депутатів, але тимчасову робочу комісію створили, її головою було обрано депутата Наталію Новікову. Мною як головою районної ради було видано розпорядження про роботу тимчасової комісії, також розроблено картки обстеження здійснення діяльності підприємців. Комісія працюватиме у двох режимах -- виїзних та кабінетних засідань. До її роботи залучатимуться представники податкової інспекції, національної поліції, фінансового управління Шацької РДА, Центру зайнятості, управління захисту економіки (колишній ДСБЕЗ) у Волинській області та управління Держпраці у Волинській області. Тобто бачимо, що задіяні відповідні серйозні структури, які мають права та повноваження дещо більші, ніж депутати. Особлива увага комісії буде сконцентрована на сплаті акцизу від продажу підакцизних товарів, що особливо актуальне в літній сезон. Цього тижня комісія зробила свої перші обстеження – і результати не забарились: було складено більше 20 карток обстеження, декілька підприємців легалізували своїх найманих працівників, усунули інші недоліки.

-Чому виникла необхідність створення комісії?

-На сесіях як районних, так і сільських та селищної, від людей та організацій, бюджетних установ надходить чимало звернень з різноманітними проханнями: відремонтувати дороги, заклади соціальної сфери, вирішити інші проблеми громад. Але щоб розподіляти кошти, районний та місцеві бюджети треба ними наповнити. Ще одна мета такого кроку – навести порядок із торгівлею в районі, особливо в літній період, направити її в законне русло. Сьогодні ми йдемо назустріч підприємцям, хочемо, щоб вони працювали в правовому полі і водночас наповнювали місцевий бюджет. Усі бачимо, що в районі є як сумлінні підприємці, які сплачують усі податки, офіційно працевлаштовують своїх працівників, так і ті, хто не дуже хоче це робити. Наше завдання -- поставити усіх в рівні умови, щоб підприємцями виконувалися мінімальні норми здійснення підприємницької діяльності, зокрема торгівлі: належне оформлення діяльності, наявність касового апарату, легалізація найманих працівників, наявність дозвільних документів на торгівлю певним видом товару, документи на торгові точки та земельні ділянки, де здійснюється торгівля.

Тимчасова комісія працюватиме до кінця третього кварталу. За результатами її роботи буде підготовлено звіт. При перевірці об’єкту торгівлі комісією в картки обстеження ми записуємо всю інформацію про власника та його діяльність, надалі матеріали передаватимуться у податкову інспекцію, а звідти – у Департамент обігу підакцизних товарів і контролю та обліку підакцизних товарів, управління Держпраці щодо легалізації найманих працівників і в національну поліцію за фактами зайняття підприємницькою діяльністю без реєстрації та торгівлі підакцизними товарами. Оскільки представники цих структур уже є в складі комісії, вони відразу зможуть засвідчити факти, оперативно відреагувати на виявлені недоліки.

Тобто основна мета діяльності комісії – здійснити профілактичні заходи, а не налякати чи придушити бізнес. Якщо ж порушення, виявлені під час перевірок, не будуть усунуті підприємцями протягом декількох днів – на них чекає відповідне покарання (штраф та санкції). Озвучуємо це для того, щоб підприємці почули та зробили певні висновки. До створеної комісії, не чекаючи її візиту, підприємці зможуть звернутися самі за допомогою та рекомендаціями. Наголошу ще раз, що це не спроба закрити підприємців і не дати їм торгувати, а спроба перевести їхню діяльність у законне русло, щоб люди працювали спокійно і не боялися, що до них прийдуть з перевіркою, а заодно – дати можливість наповнювати бюджети. Наші повноваження – лише обстеження, а за результатами нашого подання протоколів відповідні служби виносять свої приписи про накладення штрафів за порушення, якщо такі будуть виявлені. Адже є служби, які без нашого звернення не можуть відповідно відреагувати. Сподіваюся, що ця робота дасть певні напрацювання та результати, а отриманий досвід застосовуватиметься і в наступні роки.

Віта ШЕПЕЛЯ

Коментарі

Сергій

23:49 25.07.2016

Цікаво, як він буде боротися з Голенчуком????

24 квітня
Вчора
22.04.2019
21.04.2019
20.04.2019
19.04.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин