Реклама відпочинку на Світязі в інтернеті. Як і де правильно рекламувати свої бази відпочинку та послуги
Наближається новий сезон літнього відпочинку на Шацьких озерах. За даними сайту про відпочинок в Україні restlib.com.ua, майбутні відпочивальники вже активно планують свої відпустки, шукають куди поїхати на відпочинок, бронюють житло та обирають розваги і заняття.
Своєю чергою, власники туристичного бізнесу готуються до сезону. Одним із основних етапів підготовки є рекламування своїх послуг з надання житла чи інших пропозицій відпочинку, задля отримання максимального прибутку. Але не кожен знає як правильно сформувати та розпорядитися рекламним бюджетом, задля бажаного результату. Надіємось, що цей матеріал стане в пригоді всім, кому цікаво розібратися в цьому питанні. Для цього пропонуємо разом розглянути:
- Чи потрібна реклама у сфері туризму та відпочинку
- Реклама відпочинку в інтернеті
- Як обрати інтернет майданчик для розміщення реклами
- Підвищення ефективності вашої реклами
Доцільність реклами
Останні декілька років, реклама набуває все більшого значення серед власників бізнесу. Вона змушує їх «ламати голови» як правильно подати свій продукт, який тип реклами вибрати: зовнішню рекламу у вигляді біг-бордів, вказівників, вивісок та табличок; медійну рекламу на радіо та телевізорі, інтернет-рекламу чи щось інше. І це не дивно, адже з розвитком регіону та збільшення попиту серед відпочивальників швидкими темпами зростають і пропозиції від жителів регіону, які мають бажання заробити на сезоні відпочинку.
У пік сезону, який припадає на кінець липня – початок серпня, попит настільки високий, що особливо не потрібно задумуватися над тим, як знайти свого клієнта. Достатньо лише надавати послуги, а ваші клієнти Вас знайдуть. А от на початку сезону, друга половина червня – початок липня, та наприкінці, з середини серпня або ж у період несприятливої для відпочинку погоди ситуація зовсім інша.
У цей час пропозиція значно переважає попит і саме в цей час власники бізнесу працюють над тим, щоб відпочивальники стали саме їхніми клієнтами, вдаючись до різних методів, в тому числі і до реклами. Але чи потрібна реклама взагалі? Влучно відповів на це питання Томас Маколей (британський політик, історик, поет і прозаїк):
«Робити гроші без реклами може тільки монетний двір».
А французькі бізнесмени відповідають на таке питання словами:
«Навіть Богу потрібні дзвони».
Як сказав Венс Паккард (американський журналіст і громадський критик):
«Реклама – це мистецтво цілитися в голову щоб попасти до кишені» і цим потрібно користуватися.
Реклама відпочинку в інтернеті
Серед усіх видів реклами останнім часом найбільш популярною та ефективною є інтернет-реклама. Ця реклама порівняно бюджетна та здатна в найкоротший термін показати вашу пропозицію десяткам та навіть сотням тисяч цільових інтернет-користувачів. У кожного власника такого бізнесу постає питання: як же ж правильно розмістити свою рекламу в інтернеті? Створити свій сайт чи розмістити оголошення на популярних ресурсах, спеціалізованих на інтернет-рекламі? Чи вибрати обидва варіанти?
Відповідь на це питання найкраще відображена в наступній цитаті, яка ходить серед відомих рекламістів: «Не конкуруйте з рекламним агентством. Навіщо гавкати самому коли є собака?».
Створення достойного власного сайту досить дороге та трудомістке задоволення. Після створення та наповнення власного сайту, його постійно потрібно підтримувати та оновлювати, витрачаючи кошти на роботу кваліфікованих «айтішників», інакше від нього не буде жодного результату. У гіршому випадку, застарілий сайт буде «грати проти вас».
При цьому, працювати над ним потрібно буде протягом року, аби не втрачати здобуті позиції в пошукових системах. Але навіть, створивши власну інтернет-сторінку, вона буде знаходитися в тіні сайтів-гігантів, над якими працюють великі команди професіоналів і даватиме зовсім посередній результат, якщо такий взагалі буде.
Тому очевидно, що набагато вигідніше з точки зору фінансів та ефективності користуватися уже готовими рішеннями. А якщо бюджет дозволяє, то створити та підтримувати на належному рівні власний сайт для підвищення довіри від потенційних клієнтів.
Як обрати інтернет майданчик для розміщення реклами?
Але яким із цих готових рішень скористатися, якщо є більше півтора десятка сайтів, які пропонують рекламу послуг відпочинку на Шацьких озерах? Розгляньмо сайти, які видає нам пошукова система google.com.ua на першій сторінці результатів пошук. Виберемо один із найбільш високочастотних пошукових запитів під час літнього сезону: «Відпочинок на Шацьких озерах» (з частотою понад 50 тисяч запитів на місяць), виключаючи рекламу. Розглянемо сайти в порядку пошукової видачі.
Примітка: порядок сайтів, відображених у вас по цьому запиту, може відрізнятися від приведеного списку, так як компанія Google використовує алгоритми видачі відповідно до ваших пошукових інтересів (сайти неодноразово вами відвідані можуть займати дещо вищі позиції). Аналіз проводився через анонімну мережу Tor за допомогою Tor Browser (Tor — це система, створена для забезпечення анонімності в мережі Інтернет). Отримані дані найбільш точно відповідають тим результатам, які отримують пересічні користувачі інтернету при пошуку.
- shatsk.info
- restlib.com.ua
- restlib.com.ua
- shatsk.com
- ozera.com.ua
- rest.guru.ua
- shackie-ozera.com.ua
- hotels24.ua
- svityaz-rest.com.ua
- tamtour.com.ua
Всі ці сайти абсолютно різні за своїм дизайном, функціональними можливостями та підходом до роботи. Об’єднує їх лише одна річ – вони знаходяться на першій сторінці пошукової видачі Google, а отже збирають майже всіх користувачів, які цікавляться запитом «Відпочинок на Шацьких озерах».
Цей перелік інтернет-ресурсів вважається найбільш ефективним, але розмістити рекламу на всіх цих ресурсах одразу досить дорого та й просто немає сенсу. Розберімось, чому саме він ефективний, звернувшись до статистики переходів відвідувачів з пошукових систем та контекстної реклами.
Статистика показує нам наступне:
- 89% відвідувачів в пошукових системах знаходять результати на першій сторінці пошуку (серед 10 сайтів з переліку)
- 42% всіх відвідувачів знаходять необхідну для них інформацію на першій позиції в пошуку
- 34% всіх відвідувачів знаходять необхідну для них інформацію на другій пошукові позиції
- 29% всіх відвідувачі знаходять необхідну для них інформацію на третій пошуковій позиції»
Очевидно, що найбільш результативними є три перші позиції видачі. Але де ж все-таки розмістити рекламу? Тільки на сайті, який займає першу позицію, на ресурсах першої трійки, чи є інші варіанти?
Щоб знайти остаточну відповідь, де потрібно розміщувати свої пропозиції, проаналізуємо ще декілька найбільш популярних пошукових запитів та перші три позиції пошукової видачі.
Запит: «Відпочинок на Світязі»
Видача:
1. restlib.com.ua
2. nester-house.com.ua
3. shatsk.info
Запит: «Де зупинитися на Шацьких озерах»
Видача:
1. shatsk.info
2. restlib.com.ua
3. restlib.com.ua
Запит: «Зняти житло на Шацьких озерах»
Видача:
1. restlib.com.ua
2. svityaz-rest.com.ua
3. shatsk.com
Як бачимо, пошукова видача змінюється залежно від пошукових запитів. Тому перший сайт по одному запиту не обов’язково попадає навіть в першу трійку по-іншому. Для отримання хороших результатів від реклами, а саме мати клієнтів впродовж всього сезону відпочинку, просто необхідно аналізувати різні пошукові запити та пошукову видачу.
Обирати потрібно той сайт, який займає хороші позиції по якнайбільшому числу популярних пошукових запитів, або ж розміщатися на декількох ресурсах. Це, звичайно, дещо збільшує витрати на рекламу в порівнянні з використанням одного ресурсу та таблички на паркані, але ж:
«Один мільйон вкладений в ефективну рекламу, дає можливість заробити десять».
А як написав Е. Макензі в книзі «14000 фраз»:
«Згортати рекламу щоб зберегти гроші, все одно, що зупиняти годинник, щоб зберегти час».
Потрібно аналізувати різні варіації реклами та обирати кращі варіанти, керуючись здоровим глуздом. Адже, витрачаючи на рекламу, ми збільшуємо можливі прибутки. Зекономивши на рекламі – ми недоотримаємо можливих прибутків.
Підвищення ефективності вашої реклами
Хорошим початком буде розміщення вашої реклами на сайті restlib.com.ua, яке займе не більше часу аніж прочитання цього матеріалу. На сайті є можливість самостійного розміщення оголошень за допомогою кнопки «Додати свою пропозицію» з головної сторінки сайту. Або дізнавайтесь умови розміщення за телефонами в розділі контактів.
Читайте також: Весняна екзотика Шацьких озер очима фотографки
Коментарі