Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Опублікували програму Зимової школи Public relations

12:15 20.02.2018
389

Під час навчального експрес-курсу для піарників-початківців виступить 15 тренерів, які мають рІзноманІтний досвід у галузі зв'язків з громадськістю.

Навчання у Зимовій школі Public relations триватиме з 26 лютого по 3 березня. Організатори: Бізнес-академія практичного менеджменту PMBA та медіа-холдинг CID MEDIA GROUP

Цільова аудиторія – студенти різних спеціальностей, фрі-лансери, pr-менеджери без великого досвіду роботи, усі, кому цікава сфера зв’язків з громадськістю.

За п’ять днів учасники Школи дізнаються про основи професії, особливості комунікації органів влади, політичного піару, як організувати зв’язки з громадськістю для бізнесу, основи smm тощо. У навчальний курс також включені курси з тайм-менеджменту, управління репутацією та інше.

Організаційний внесок – 500 гривень.

Попередня реєстрація за допомогою google-форми

Довідки за телефоном 0980276797

Сторінка події у Facebook https://www.facebook.com/events/174676066591366/

Адреса занять: Луцьк, вул. Євгена Свертюка, 1, Бізнес-академія практичного менеджменту.

Програма Зимової школи Public relations

Понеділок, 26 лютого

12.00-13.30 Легенди, міфи і правда про PR. Тетяна Сомова, PR-консультант (Кромберг енд Шуберт, Благомед, Церсаніт-інвест та ін)

14.00-18.00 Особистісний розвиток. Олег Рабачаускас, член Ради директорів VolWest Group, провідний бізнес-тренер Бізнес-академії РМВА

Вівторок, 27 лютого

12.00-13.30 Кольори і відтінки Public relations. Оксана Ярош, директорка ГО «Гендерний центр Волинської області».

13.30-14.00 Кава-брейк

14.00 – 15.00 Як PR-менеджеру дати раду з грошима. Влада Жорняк, керівник регіонального прес-офісу у Волинській області ПриватБанку

15.00-16.00 Робота на грані: де межа між піаром і маркетингом. Анна Єкименко-Поліщук, прес-секретар ТРЦ «Порт-Сіті».

16.00-16.15 Кава-брейк

16.15-18.00 Що таке бренд-бук і як ним користуватися. Дмитро Авраменко, кандидат наук мистецтвознавства, доцент кафедри дизайну ЛНТУ

Середа, 18 лютого

12.00 – 13.30 Засоби масової інформації у виборах: як все піаритися по закону. Ольга Наход, тренер з виборчого законодавства Тренінгового центру при Центральній виборчій комісії, експерт Центру Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу

14.00 – 15.30. Політичний піар: що треба і чого не треба робити. Денис Пятигорець, помічник народного депутат України Степана Івахіва, директор благодійного фонду «Патріоти Волині»

Четвер, 1 березня

12.00 – 13.30 – Як написати прес-реліз, щоб його взяли ЗМІ. Наталія Пахайчук, керівник мережі ЗМІ Район.in.ua, кооринаторка Зимової школи Public relations

14.00 -15.00 – Посада «Речник установи»: особливості і секрети. Іванна Поліщук, речниця Управління СБУ у Волинській області.

15.00-16.00 – Організація і проведення прес-конференції. Наталія Мурахевич, прес-секретар прокурора області

16.00 – 16.15 Кава-брейк.

16.15. – 17.15 Прес-тур: як і навіщо вивозити журналістів у ліс . Світлана Думська, фахівець із зв’язків з громадськістю у Волинському обласному управлінні лісового та мисливського господарства.

П’ятниця, 2 березня

12.00-13.30 Основи SMM для піарників. Марія Циганюк, SMM-менеджер у CID MEDIA GROUP

14.00-15.00. Через зв'язки з громадськістю у соцмережах - до популярності й довіри: досвід нової поліції. Ольга Бузулук, прес-секретар Пальтрульної поліції Волинської області

15.00-16.00. Як розробити стратегію ефективної комунікації. Олена Кузьмич, Радник з питань комунікацій у Волинському Центрі розвитку місцевого самоврядування

16.30 – 17.30. Підсумки і вручення дипломів учасникам школи.

УВАГА! У програмі можливі оперативні зміни і уточнення

;
Загрузка...
Коментарі
21 вересня
Сьогодні
Вчора
19.09.2018
18.09.2018
17.09.2018
16.09.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин