Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Матеріал про Шацький молокозавод – у ТОП-7 цікавих статтей про виробництва Волині та Рівненщини

16:10 09.01.2021
5328

У 2020 році Бізнес.Район писав про роботу багатьох виробництв як Волині, так і Рівненщини. Ми побували у різних куточках цих областей, побачили, чим живуть місцеві виробники і яку продукцію виготовляють.

Кожна наша нова поїздка на завод – це ще одна можливість показати і розказати читачам, яким чином з'являються на світ речі, які ми або тримали в руках, або вживали, або дарували комусь як сувенір.

Тож ми підібрали для вас сім історій про виробництва, які вас зацікавлять.

«Наше діло – молоко», – директор Шацького молокозаводу Михайло Поліщук

Шацький молокозавод понад 15 років тримає планку – якісне масло та сири знають і люблять як на Волині, так і далеко за її межами. Чим живе наш локальний виробник, перед якими труднощами постає і які перспективи в розвитку бачить керівництво заводу, дізнавався Бізнес.Район. Ми побували на виробництві і побачили, який шлях проходить молоко, поки не стане кінцевим продуктом.

Від лампи з Дартом Вейдером до велетенської вивіски: волинський «Арт-Хаус» здійснює найшаленіші мрії замовників

Вже сім років на ринку рекламних послуг Західної України працює рекламно-виробнича студія «Арт-Хаус», яка може запропонувати клієнтам дуже широкий спектр послуг, лише сувенірної продукції мають понад 1000 найменувань. Тут можна замовити будь-які товари: від номерків на ключі до велетенських вивісок із підсвіткою на магазин.

Про розвиток підприємства та роботу у карантин розповів директор студії Роман Рублюк, який знає всі тонкощі виробництва, адже працює тут з моменту відкриття й піднявся кар’єрними сходинками від монтажника до очільника «Арт-Хаусу».

«Люди для всієї лісової галузі – найвища цінність», – начальниця консервного цеху Валентина Романюк

Валентина Василівна звикла опікуватися безліччю процесів. Допомагає їй у цьому колосальний досвід – 50 років роботи у галузі. Сама вона з Полтавщини. Тепер же усе волинське для Валентини Василівни – рідне. Жінка з захватом розповіла про продукцію, яку виробляють у цеху. Адже вона присвятила ціле життя тому, аби лісові соки і ягоди смакували людям.

Фудбренди з Демидівки: як снеки та хрін стали сувенірами

У невеличкому містечку на Рівненщині вже понад 50 років працює завод, на якому за час існування виробляли різні самоколики. Наразі виробництво зосередилося на двох продуктах. Один із них – хрін за сторічним рецептом. Інший – снеки з Америки, які готують зі свинячих шкірок. У 2006 році завод увійшов до складу VolWest Group. Про те, яку продукцію виготовляють там нині, та які подальші напрямки розвитку обрав завод, нам розповів директор підприємства Олег Кобись.

Скло на будь-який смак: європейські бренди наливають у рокитнівські пляшки

Рокитнівський скляний завод працює на Рівненщині 122 роки і за цей час встиг стати візитівкою регіону, провідним виробником скляної продукції та експортером. Зараз тут виготовляють ексклюзивну склотару, якої потребує сучасний споживач.

Сьогодні продукцію Рокитнівського склозаводу використовують усі провідні українські виробники пива, мінеральних вод і шампанських вин. Напевно, кожен із нас хоч раз у житті тримав у руках пляшку, виготовлену на Рівненщині. Журналісти Бізнес.Району побували на підприємстві і подивилися, з чого та як виготовляють скло, поговорили з директором заводу про експорт, попит, кризові моменти і багато іншого.

Пиво, яке тече з-під землі: репортаж із першої пивної екскурсії від броварні Luchan

Світ п'є пиво вже тисячі років. За цей час пивна історія обросла міфами і легендами, а саме пиво почали сприймати як щось просте і буденне. Проте луцькі пивовари вважають, що пиво – це делікатний напій і культуру його споживання потрібно розвивати. Тож не дивно, що в Луцьку з'явилася нова активність – пивна мандрівка у новій ремісничій броварні Luchan Brewery, яку заснували брати Валентин та Олексій Поповичі. Про неї і читайте у статті.

Цукерки ручної роботи: як працює кондитерська фабрика у Дубні

Компанія «Аметист плюс» створила бренд ChoccoVia, з яким вийшла на ринки Європи, США, Канади й навіть Австралії. Завдяки сучасному обладнанню потужності виробництва за останні роки зросли до 60 тонн продукції на місяць. Бізнес.Район побував у цехах цукеркової фабрики, розпитав директора про тонкощі виробництва, експорт, попит і роботу в карантин.


Загрузка...
Коментарі
Загрузка...
24 січня
Вчора
22.01.2021
21.01.2021
20.01.2021
19.01.2021
18.01.2021