Скільки звернень громадян зафіксовано у Шацькій райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування у 2016 році

16 Лютого 2017, 14:30
1427

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, виконавчих комітетах селищної та сільських рад у 2016 році інформувала на засіданні колегії Шацької райдержадміністрації Лариса Демакова, керівник апарату РДА.

Результати роботи із зверненнями громадян за 2016 рік свідчать про збільшення кількості заяв, скарг та пропозицій в районній держаній адміністрації у порівнянні з відповідним періодом минулого року. У період січень-грудень 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 286 звернень (2015рік - 231). З них 31 усне (2015 рік - 25) та 255 письмових (2015 рік - 206), колективних звернень надійшло 26 (2015рі -16), повторних звернень 19 (2015 рік -3).

З усіх 286 звернень вирішено позитивно 148 (51,7%), відмовлено у задоволенні – 5 (1,7%), надано роз’яснення – 132 (46,2%), надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» -1 (0,35%).

Найчастіше жителів району турбували питання соціального захисту - 178(59,9%), а саме надання одноразової грошової матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та учасникам АТО та їх родинам, надання роз’яснення про призначення житлових субсидій, роз’яснення щодо відмови у призначенні державної допомоги як малозабезпеченій сім’ї.

Не менш актуальними залишаються питання аграрної політики та земельних відносин - 60 (20,2%), а саме питання виділення земельної частки (паю) в натурі на місцевості, затвердження проекту із землеустрою; освіти та роботи навчально-виховних закладів - 13(4,4%) питання закриття малокомплектних шкіл, підвіз дітей до навчальних закладів та ін.

Спостерігається тенденція збільшення надходження звернень мешканців району до органів влади вищого рівня. Протягом 2016 року до районної державної адміністрації скеровано  88 звернень, які надійшли в облдержадміністрацію через органи влади вищого рівня, що на 41 звернення більше ніж  за 2015 рік (47). Зокрема, до Адміністрації Президента України звернувся 1 житель району, до Кабінету Міністрів України - 74, до обласної державної адміністрації - 13. Однією із важливих причин збільшення звернень є той факт, як зазначила Лариса Петрівна, що певна кількість громадян вважає більш ефективним звернутись до вищих органів виконавчої влади та контролюючих органів, не очікуючи розгляду звернення місцевими органами влади. 

Віта Шепеля

 

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024