Шацькі дорожники не чистять доріг, бо не мають дизельного палива

22 Січня 2017, 15:30
2028

На оперативній нараді, яка відбулася 16 січня в Шацькій районній держадміністрації, говорили про стан доріг Шацького району в зимовий період.

З цього питання інформував присутніх Володимир Федчишин, начальник Шацької дорожньої дільниці Любомльського Автодору.

Він повідомив, що на даний час у його відомстві залишилося мало запасів бензину та нічого з дизпалива. Все це утруднює якісне очищення доріг від снігових завалів. Зараз дорожники займаються поповненням піску для піщано-сольової суміші.

Коментарі
22 Січня 2017, 19:23
Минулого року на дорозі Положево- Плоске, коли вирізали дерева вся техніка там була. Навантажували навіть погрузчиком , а все керівництво на своїх легковиках контролювало. Мабуть водою всі заправлялись.
22 Січня 2017, 22:55
Пів України тусять у Шацьку, а солярки нізащо купити?
22 Січня 2017, 23:22
нах.й такий автодор і начальство.якщо даже неможуть в шацьку розчистити дорогу не говорячи про інші села.навіщо було посипати 21.01.2017 дороги піском якщо на вулиці відлига а на дорогах так звана ,,каша"?
23 Січня 2017, 00:15
Нехай менше свої машини заправляють тоді буде чим заправляти техніку автодору. Не їздив би на джипі якби жив на зарплату.
23 Січня 2017, 04:37
Навіщо те дизпаливо комусь здалося, головне собі не забути взяти, об***ти народ!!!
24 Січня 2017, 15:32
не чіпайте НАС бо якби не ми то їздили б всі возами.А ями на дорогах то для того щоб не заснути за рулем.А дороги посипають ,щоб ви, знали коли сніг тане а не тоді коли слизько і дороги чистять тоді коли федчишин загрузне
24 Січня 2017, 23:55
Хай меньше соб! в кишен! заливають списаних грошей,тод! ! на паливо лишиться.! дороги може будуть внорм!.
04 Лютого 2017, 02:00
При даних погодніх умов є чітко встановленні правила водіння. З приводу того, що ми живемо в кліматичному поясі &quot;зима- літо&quot; і керувати автомобільним транспортом не можливо однаково в різні пори року.<br/>По-друге. Я рухався на авто в ролі водія з Луцька до Світязя. Під час даної поїздки дорожній покрив був оброблений сумішшю піску та солі, але дорога дійсно була слизькою. Як людина з вищою технологічною освітою я стверджую, що при даних кліматичних умовах на дорозі були проведені роботи відповідно до Державних стандартів. Тому при температурі (-) потрібно змінювати суміш покриття, а саме Державні стандарти до Європейських.<br/> В Європі посипають 100% сіллю, а в Україні з приводу &quot;економії&quot; наказують робити суміш &quot;пісок-сіль&quot; яка не працює при &quot;-&quot; температурі. Тому потрібно хоч трошки дорогі коментатори розумітись в &quot;азах&quot; технології цього процесу, а потім писати доцільний коментар який не буде соромно читати...
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39