Як шачанка вивела на чисту воду телефонного шахрая
Жителька Шацька, яку телефонний шахрай намагався розвести на гроші, вступила з ним в діалог.
Як розповіла молода жінка, нещодавно до неї зателефонував невідомий, представившись працівником служби безпеки банку. Діловим голосом повідомив, що її картку Ощадбанку заблоковано. Щоб розблокувати, потрібно назвати своє ім'я, прізвище і по батькові, номер картки та деякі інші персональні дані.
Оскільки картки Ощадбанку шачанка ніколи не мала, то відразу запідозрила щось протизаконне. Утім, ради інтересу вирішила вступити з невідомим у діалог.
-Дозвольте поцікавитися, звідки ви телефонуєте і де взяли номер мого телефону?
-Громадянко, прошу не порушувати регламенту банку. Це служба безпеки, відповідайте на наші запитання! - голос став більш суворим.
-Перш ніж порушувати, я маю бути ознайомлена з цим регламентом.
-Громадянко, ви порушуєте закон! - жінка зрозуміла, що на неї починають тиснути і залякувати.
Утім, після декількох грізних заготовлених фраз шахрай зрозумів, що цю жінку йому розвести не вдасться. Тому різко змінив тон і розчаровано зітхнув, мовляв, усе пропало.
Наостанок шачанка задала питання:
-Хлопці, я прекрасно розумію, чим ви займаєтеся. Не шкода вам обманутих і обікрадених людей?
-Шкода. А що поробиш?- почула у відповідь.
Землячка, яка не клюнула на гачок шахрая, хоче застерегти і жителів району від цього. Як тільки шахраї отримують від потенційної жертви необхідну інформацію, вони негайно її вводять у комп'ютер, на якому встановлена відповідна програма, і гроші миттєво зникають із картки.
Поліція не допоможе викрити зловмисника і грошей жертвам не поверне. Люди мають запам'ятати, що працівники банку ніколи не запитують у клієнта номер його картки по телефону, тому повинні бути обачними і тверезо оцінювати ситуацію.