Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Хто пошкоджує дороги району і чому їх не ремонтують

21:00 22.01.2019
1670

21 січня відбулася оперативна нарада під керівництвом заступника голови Шацької райдержадміністрації Володимира Бугайчука.

Про це інформують у прес-службі Шацької РДА.

Про стан доріг у зимовий період на території району інформував присутніх Іван Коваль – начальник КП «Будинкоуправління». Посадовець повідомив, що для утримання доріг у зимовий період комунальне підприємство заготовило 1 290 тонн піщано-сольової суміші, з яких 100 тонн є залишком з минулого року (на даний час використано 350 тонн). Для дорожніх робіт працівники підприємства пускають в дію 4 одиниці різних видів техніки. Після снігопадів дороги прочищаються від снігу та проходять відповідну обробку піщано-сольовою сумішшю.

На завершення виступу Іван Федорович звернувся до керівництва райдержадміністрації з проханням про допомогу у вирішенні питання пошкодження доріг району великогабаритним транспортом, лісовозами, що призводить до поломок техніки комунального підприємства.

Начальника КП «Будинкоуправління» обурює те, що лісівниками повністю ігнорується Постанова КМУ від 21 жовтня про заборону руху транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

Співдоповідач Микола Редько - майстер Шацької дорожньої дільниці Любомльського АВТОДОРУ, звітуючись з цього питання, зауважив, що проблеми в обслуговуванні доріг виникають через недостатню кількість техніки, несправність наявної техніки та малу кількість пального.

Читайте також: Снігова каша і небезпечні колії: як виглядає дорога Шацьк-Піща

Загрузка...
Коментарі

ігор

22:22 22.01.2019

ну ви геть нас за дибілів рахуєте 2-3 роки підряд ви ремонтуєте дорогу Шацьк -Світязь зараз сніг розтає а зним і асфальт чи ж не можна зробити раз но нормально?? грошей не має ?? берем дані з інтернету та рахуємо,приблизно 47% податку в ціні палива,а саме НДС,мито,акциз тобто з 28грн-47%=15грн за літр 13грн з кожної літри ми платим.берем сусідню Польщу і платні дороги в середньму ціна 1км від 0.1-0.3 злота за 1км берем середню цифру 0.2*7=1,4грн за 1км за 100 км 140грн тобто виходить в Польщі 100км платної дороги стоїть 140грн це середні дані є дешевші дороги є дорожчі.дальш припустим в мене авто як і більшость бере 10літрів на 100 км і того 130грн з10літрів палива. виходять одинакові суми+-я вам плачу за платні дороги де моя платна дорога ???

Висновок

08:30 23.01.2019

Поки Омеляни, Уляни, Зоряни та їм подібні ґалицькіґенії кермуватимуть не чекайте толку.вони дуже ображені на матінку-природу

І хто ж

08:41 23.01.2019

? Не знаєте чиї фури возять ліс, буд матеріали тощо...

Модер. Випий кави

08:53 23.01.2019

Видаляєш все підряд

ігор

13:53 23.01.2019

1 куб лісу сосна а саме вона в нас основна порода має вагу 900 кг дзвоню до знайомого який займається лісом і грузить його він каже грузять в середньому 28-27 кубовна фуру двойку лісу це виходить 24-25 тон бл*ть. ви гонд*ни знов нас обманюєте це не фури виноваті це ви с*ки крадете наш асфальт замість 30 см ложите 15см або взагалі болт ложите.вас що пі*дити треба щоб ви вже почали правду говорити чи що???

Володимир

19:38 23.01.2019

Зате оліферчук з громади дере 16 тис за оренду під цнап,може цнап краще підсилити в двоповерховий суд чи до біржі?

20 серпня
Сьогодні
Вчора
18.08.2019
17.08.2019
16.08.2019
15.08.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин