Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Віктор Гірич:"Шацько-Любомльське об’єднане управління Пенсійного фонду демонструє після реформування гарні результати роботи"

22:26 16.12.2017
381

У рамках пенсійної реформи у 2016-му відбулося об’єднання Любомльського і Шацького районних управлінь Пенсійного фонду.

Минув рік, що змінилося після об’єднання, журналісти газети «Новий погляд+» запитали у керівника управління Віктора Гірича – пише Район.Любомль.

– У гіршу сторону не змінилося нічого, навпаки, збільшилася кількість спеціалістів у Любомльському секторі обслуговування громадян. Раніше було три, а зараз цим займається чотири працівники. Залишилася без змін кількість спеціалістів у відділах призначення пенсій.

Які найчастіше проблеми виникають у людей при призначенні пенсії?

– Найтиповішою є проблема наявності потрібної кількості стажу. Передбачаю, що в наступному році їх буде більше, у зв’язку із збільшенням до 25 років необхідної кількості мінімального стажу. Всі питання, які виникають, вирішуються в робочому порядку в кожному індивідуальному випадку. Найбільше нарікань від людей на малі розміри пенсій, але це вже залежить не від нас. Ми призначаємо їх відповідно до теперішнього законодавства, враховуючи стаж і розмір заробітної плати кожної людини.

– Яка на сьогоднішній день найменша пенсія і скільки пенсіонерів у Шацькому та Любомльському районах її отримують?

– У Шацькому районі із 4246 осіб найменшу пенсію отримують 429, у Любомльському із 9611 – 978, це 1373 гривні. З них працюючих в озерному краї – 511, у прикордонному – 1027. Також у нас отримують пенсії люди з числа внутрішньо переміщених осіб – усього 29 осіб.

Які документи потрібно мати з собою при зверненні для призначення пенсії?

– Людина особисто повинна звернутися у сектор обслуговування населення в Шацьку чи в Любомлі. Документи, які вимагаються для призначення пенсії, багато в чому залежать від конкретного випадку. До загального переліку відносяться:

- довідка про фактичне місце проживання;

- оригінали і ксерокопії трудової книжки, паспорта (копії 1, 2, 10 сторінки), ідентифікаційного коду, диплома (атестата) про освіту, свідоцтв про народження дітей та про одруження (якщо змінювалося прізвище), військовий квиток;

- рахунок з банку;

- кольорове фото розміром 3х4;

- довідка з сільської ради про склад сім’ї, якщо на утриманні є діти до 18 років.

- довідка про заробітну плату за 60 календарних місяців підряд, це 5 років (до липня 2000-го).

Як працює сектор обслуговування громадян?

– У робочі дні щоденно з 08.00 до 17.15. Прийом людей відбувається за принципом «єдиного вікна». Цей метод покращив якість обслуговування, тому що зараз немає необхідності шукати якогось конкретного спеціаліста. Всі звернення розглядаються працівниками сектору обслуговування населення відразу на місці.

Які потрібно мати документи, щоб зробити перерахунок пенсії?

– Паспорт та ідентифікаційний код. При зверненні у секторі обслуговування підкажуть, як написати заяву. Наші спеціалісти часто проводять роз’яснювальну роботу серед населення. При необхідності виїжджають до людей за місцем проживання. Ще раз акцентую увагу на те, що у кожному окремому випадку розглядаються показники конкретного заявника. Який стаж роботи у нього і яка отримувалася заробітна плата.

Спілкувалася Світлана ЛОНЧУК

Коментарі
19 червня
Вчора
17.06.2018
16.06.2018
15.06.2018
14.06.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин